Αποτοξίνωση 2 ημερών μετά από γιορτινό τραπέζι

2 ημέρες1200 θερμίδες/ημέρα


Μετά από ένα γιορτινό τραπέζι όλοι μας νοιώθουμε φουσκωμένοι. Δοκιμάσαμε φαγητά, γλυκά και ποτά, διασκεδάσαμε και περάσαμε όμορφα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Ξεφύγαμε από τα συνηθισμένα μας γεύματα και πολλοί από εμάς είναι λογικό να δυσκολευόμαστε να επανέλθουμε σε μια ισορροπημένη διατροφή.

Τι μπορούμε να κάνουμε έτσι ώστε να μην πάρουμε βάρος σε τέτοιες περιπτώσεις; Θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε μια μικρή αποτοξίνωση 2 ημερών, προκειμένου να μην αποθηκευτούν σαν λίπος οι τροφές που καταναλώσατε. Αυτή την αποτοξίνωση μπορούμε να την κάνουμε ανάμεσα σε γιορτινά τραπέζια, όπως την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα και πριν την Πρωτοχρονιά, ή και μετά από μία γιορτή, το Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι κλπ.

Δυνατά σημεία

  • Θα μας βοηθήσει να μην πάρουμε βάρος τις γιορτινές μέρες.
  • Είναι σύντομη και απλή.

Αδύνατα σημεία

  • Μετά την αποτοξίνωση, θα πρέπει να γυρίσουμε σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

Τι θα φάμε μέσα στις 2 ημέρες

Αυγά, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, λαχανικά, δημητριακά, ξηρούς καρπούς, ψάρι, κοτόπουλο, γαλοπούλα (αν περίσσεψε από τις γιορτές).

 

Πόσες θερμίδες θα πάρουμε

1.200kcal

Θα πάρουμε περίπου 1.200 θερμίδες

Πόσο θα μας κοστίσει

Θα μας κοστίσει όσο το καθημερινό τραπέζι.

Πρόγραμμα

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

Επιλέγουμε μια διαφορετική πρόταση και να φτιάχνουμε μόνοι μας τα μενού μας.
  • Πρωινό (καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη και 1 από τα παρακάτω)
    • Τηγανίτα με 4 ασπράδια και 1 κρόκο, 2 κ.σούπας βρώμη, 1 κ.γλυκού μέλι, 1 κ.γλυκού ταχίνι και κανέλα. Στο αντικολλητικό. (Ανακατεύουμε όλα τα υλικά και χρησιμοποιούμε ελάχιστο ελαιόλαδο).
    • 1 γιαούρτι με 1κ.γ. μέλι και 2 κ.σ. βρώμη.
  •  Δεκατιανό (σνακ)
    • 10 ανάλατα αμύγδαλα
  •  Μεσημεριανό
    • Ψάρι ψητό (σαρδέλλες, τσιπούρα, μπακαλιάρος) γύρω στα 200 γρ. ψητό. Σαλάτα σπανάκι ρόκα και 1 κ.σ. ελαιόλαδο.
    • Κοτόπουλο ψητό ή γαλοπούλα (300γρ.) με σαλάτα λάχανο καρότο. 1 κ.σ. ελαιόλαδο και άφθονο λεμόνι.
  •  Απογευματινό (σνακ)
    • Αποξηραμένα φρούτα.
  •  Βραδινό (30' λεπτά πριν το βραδινό 1 γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά προαιρετικά)
    • 2 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα βραστά λαχανικά (κολοκυθάκια, καρότα).
    • Ομελέτα με 1 κρόκο και 5 ασπράδια και λαχανικά (ντομάτα, πιπεριές, μανιτάρια).
    • Τόνο σε νερό με σαλάτα μαρούλι και 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Γενικότερα

  • Ας αποφύγουμε τη ζάχαρη εντελώς ακόμα και στον καφέ μας. Αν δυσκολεύεστε να πιείτε τον καφέ σας σκέτο, δοκιμάστε κάποιο γλυκαντικό (π.χ. Στέβια).
  • Πίνουμε άφθονο νερό και αποφεύγουμε όλα τα αναψυκτικά.
  • Αποφεύγουμε εντελώς το αλκοόλ για αυτές τις 2 ημέρες.

Χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μου και κλείστε ένα ραντεβού στο γραφείο μου, έτσι ώστε να φτιάξουμε μαζί ένα προσωπικό πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και διατροφικές συνήθειες. ΤΖΕΝΗ ΙΟΡΔΑΝΩΦ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


Το σχόλιο σου

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

css.php