Γιαούρτι τόφου με φρούτα



Θα φτιάξουμε γιαούρτι τόφου (tofu) με μήλο και πορτοκάλι (φυσικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ότι φρούτο θέλουμε, όπως για παράδειγμα μπανάνα ή αχλάδι) και μπορούμε να το απολαύσουμε για πρωινό αλλά και για απογευματινό σνακ.

Είναι εύκολο, ελαφρύ, νόστιμο και ιδανικό για vegan και χορτοφάγους. Για ακόμα μεγαλύτερη θρεπτική αξία, μπορούμε να προσθέσουμε ξηρούς καρπούς!

Συνταγή (1-2 μερίδες)

Υλικά:

  • 150 γρ. τόφου.
  • 4 κ.σ. γάλα αμυγδάλου.
  • 2 κ.σ. maple syrup.
  • ½ μήλο.
  • ½ πορτοκάλι.
  • Κανέλα.

Εκτέλεση:

  1. Κόβουμε 150 γρ. τόφου (χρησιμοποίησα silken tofu) και το τυλίγουμε σφιχτά με μια πετσέτα. Το ακουμπάμε στον πάγκο της κουζίνας μας και τοποθετούμε πάνω του κάτι βαρύ (1,5-2 κιλά) προκειμένου να απομακρυνθούν τα υγρά του. Περιμένουμε περίπου 10 λεπτά και αφαιρούμε την πετσέτα η οποία θα έχει απορροφήσει τα υγρά του τόφου.
  2. Σε ένα μπλέντερ βάζουμε το τόφου, το μήλο, το πορτοκάλι, το γάλα αμυγδάλου, το maple syrup και λίγη κανέλα. Τα χτυπάμε καλά μέχρι να πολτοποιηθούν εντελώς. Το μείγμα μας θα πρέπει να μοιάζει στην υφή με γιαούρτι.
  3. Σερβίρουμε σε μπολ και πασπαλίζουμε με κανέλα και κομμάτια μήλου και πορτοκαλιού!

Καλή απόλαυση 🙂

Χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μου και κλείστε ένα ραντεβού στο γραφείο μου, έτσι ώστε να φτιάξουμε μαζί ένα προσωπικό πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και διατροφικές συνήθειες. ΤΖΕΝΗ ΙΟΡΔΑΝΩΦ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


Το σχόλιο σου

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

css.php