Παγκάσιους με σπανάκι, πράσο και φρέσκα κρεμμυδάκια



Χρησιμοποίησα φρέσκο σπανάκι, πράσα, φρέσκα κρεμμυδάκια, άνηθο, ντοματίνια, μουστάρδα και 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι. Δοκιμάστε το!

Συνταγή (2 μερίδες)

Υλικά:

  • 2 μεγάλα φιλέτα παγκάσιους (περίπου 700γρ.)
  • ½ κιλό σπανάκι φρέσκο.
  • 4 πράσα.
  • 4-5 φρέσκα κρεμμυδάκια.
  • Άνηθο.
  • Ντοματίνια.
  • 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι.
  • Μουστάρδα.
  • Αλάτι, πιπέρι, πάπρικα.

Εκτέλεση:

  1. Καθαρίζουμε το σπανάκι μας προσεκτικά. Κόβουμε τα πράσα και τα κρεμμυδάκια σε ροδέλες.
  2. Στρώνουμε το μισό σπανάκι με τα μισά πράσα και κρεμμυδάκια σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί.
  3. Πασαλείβουμε τα φιλέτα με μουστάρδα, αλάτι, πιπέρι και πάπρικα και τα τοποθετούμε πάνω στο σπανάκι.
  4. Στρώνουμε το υπόλοιπο σπανάκι με τα υπόλοιπα πράσα και κρεμμυδάκια πάνω από τα φιλέτα μας και ψιλοκόβουμε λίγο άνηθο από πάνω.
  5. Τέλος, προσθέτουμε και το φυσικό χυμό πορτοκάλι στο ταψί μας.
  6. Ψήνουμε για 30 λεπτά στους 200 βαθμούς. Στα 15 λεπτά περίπου, προσθέτουμε τα ντοματίνια.

Καλή όρεξη!

Χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μου και κλείστε ένα ραντεβού στο γραφείο μου, έτσι ώστε να φτιάξουμε μαζί ένα προσωπικό πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και διατροφικές συνήθειες. ΤΖΕΝΗ ΙΟΡΔΑΝΩΦ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


Το σχόλιο σου

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

css.php