Τονοσαλάτα με καλαμπόκι, φασόλια και πιπεριές



Πολλές δίαιτες μας προτείνουν σαλάτα για κυρίως γεύμα. Ιδιαίτερα η τονοσαλάτα είναι εύκολη, νόστιμη και με λίγες θερμίδες. Παρακάτω είναι η συνταγή για τονοσαλάτα με καλαμπόκι, φασόλια και πιπεριές, που μπορούμε να ετοιμάσουμε σε 5 λεπτά και να έχουμε ένα πλήρες γεύμα. Μπορούμε να την απολαύσουμε είτε ακολουθούμε κάποια δίαιτα είτε όχι.

Συνταγή

Υλικά (για 2 μερίδες):

  • 2 τόνους σε νερό.
  • 1 κονσέρβα καλαμπόκι.
  • 1 κονσέρβα κόκκινα φασόλια.
  • 1 κονσέρβα κόκκινες πιπεριές ψητές σε άλμη.
  • Ελαιόλαδο.

Εκτέλεση:

  1. Σε ένα μεγάλο μπολ προσθέτουμε τους δύο τόνους σε νερό αφού τους έχουμε στραγγίξει.
  2. Στραγγίζουμε το καλαμπόκι και προσθέτουμε περίπου 200 γρ., (τα 2/3 της κονσέρβας).
  3. Στραγγίζουμε την κονσέρβα με τα φασόλια και προσθέτουμε περίπου 200 γρ. (τα 3/4 της κονσέρβας).
  4. Ψιλοκόβουμε 2 κόκκινες πιπεριές και τις προσθέτουμε στο μπολ με τα υλικά.
  5. Ανακατεύουμε καλά, η σαλάτα μας είναι έτοιμη.
  6. Προαιρετικά, προσθέτουμε 2 κ. σούπας ελαιόλαδο.

 

Μπορούμε να προσθέσουμε και ελάχιστες καυτερές πιπεριές, εφόσον μας αρέσουν οι πικάντικες γεύσεις.Τέλος, έχω υπολογίσει τις θερμίδες και αντιστοιχούν σε 400 kcal/ μερίδα, χωρίς την προσθήκη ελαιόλαδου. Με το ελαιόλαδο η μερίδα αγγίζει τις 535 θερμίδες.

Καλή όρεξη!

Χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μου και κλείστε ένα ραντεβού στο γραφείο μου, έτσι ώστε να φτιάξουμε μαζί ένα προσωπικό πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και διατροφικές συνήθειες. ΤΖΕΝΗ ΙΟΡΔΑΝΩΦ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


Το σχόλιο σου

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

css.php