Παντζαροσαλάτα



Μια ελαφριά και εύκολη σαλάτα που μπορούμε να απολαύσουμε σαν κυρίως γεύμα.

Συνταγή (2 μερίδες)

Υλικά :

  • 5-6 παντζάρια έτοιμα βρασμένα σε συσκευασία.
  • ½ κιλό γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά.
  • 3-4 σκελίδες σκόρδο.
  • Ελαιόλαδο.
  • ξίδι.
  • Καρύδια.

Εκτέλεση:

  1. Στραγγίζουμε και ψιλοκόβουμε τα πατζάρια σε ένα μπολ και προσθέτουμε το σκόρδο και λίγο ξίδι .
  2. Προσθέτουμε 2 κ.σούπας ελαιόλαδο.
  3. Προσθέτουμε το γιαούρτι και ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί.
  4. Τέλος προσθέτουμε τα καρύδια.

Καλή όρεξη!

Χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μου και κλείστε ένα ραντεβού στο γραφείο μου, έτσι ώστε να φτιάξουμε μαζί ένα προσωπικό πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και διατροφικές συνήθειες. ΤΖΕΝΗ ΙΟΡΔΑΝΩΦ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


Το σχόλιο σου

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

css.php