Σπιτικές μπάρες δημητριακών



Ένα υγιεινό και ελαφρύ σνακ που μπορούμε να καταναλώσουμε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας είναι οι μπάρες δημητριακών. Η παρακάτω συνταγή είναι πολύ εύκολη και νόστιμη, έχει μόνο 4 υλικά και βγάζει περίπου 25-30 κομμάτια (ένα πυρέξ 35x25).

Συνταγή

Υλικά (για περίπου 25-30 κομμάτια):

  • 7 κούπες νιφάδες βρώμης ολικής αλέσεως.
  • 2 κούπες ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας (μπορούμε να προσθέσουμε και σταφίδες ή κράνμπερυ).
  • 1 κούπα ελαιόλαδο.
  • 1 κούπα μέλι.

    

Εκτέλεση:

  1. Σε ένα μεγάλο μπολ, προσθέτουμε τις νιφάδες βρώμης.

  2. Χτυπάμε τους ξηρούς καρπούς μέχρι να γίνουν μικρά κομματάκια (όχι σκόνη), σε ένα γουδί, και τους προσθέτουμε στο ίδιο μπολ με τις νιφάδες βρώμης.

  3. Προσθέτουμε στο μπολ το λάδι.
  4. Τέλος, προσθέτουμε και το μέλι (συμβουλή: Για το μέλι να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο φλιτζάνι που βάλαμε το λάδι, γιατί έτσι δε θα κολλήσει).

  5. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει ομοιόμορφο το μίγμα.

  6. Το μεταφέρουμε σε ένα πυρέξ (περίπου 35x25), και το στρώνουμε προσεχτικά.

  7. Ψήνουμε στο φούρνο, στους 180°C  πάνω-κάτω για 15′-20′ λεπτά αναλόγως πόσο τραγανές θέλουμε τις μπάρες.
  8. Αφού ψηθεί, το αφήνουμε να κρυώσει για 10 λεπτά και το χαράζουμε σε κομμάτια.

  9. Όταν κρυώσει το κόβουμε σε κομμάτια.

Εναλλακτικά, αν θέλουμε να φτιάξουμε τη μισή ποσότητα (15 μπάρες), μπορούμε να ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα απλά να χρησιμοποιήσουμε τις μισές ποσότητες από τα υλικά μας. Δηλαδή: 3,5 κούπες νιφάδες βρώμης, 1 κούπα ξηρούς καρπούς, 1/2 κούπα ελαιόλαδο, 1/2 κούπα μέλι.

Τέλος, έχω υπολογίσει τις θερμίδες και αντιστοιχούν σε 225 θερμίδες ανά μπάρα.

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

Χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μου και κλείστε ένα ραντεβού στο γραφείο μου, έτσι ώστε να φτιάξουμε μαζί ένα προσωπικό πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες και διατροφικές συνήθειες. ΤΖΕΝΗ ΙΟΡΔΑΝΩΦ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


2 Σχόλια γράψε το δικό σου

  1. Καλησπέρα,
    θα ήθελα να ρωτήσω πού θα βρω την σκόνη πρωτε'ί'νης με άρωμα βανίλια και η κάθε μπάρα που θα βγει από την παραπάνω συνταγή σε τί ποσότητα είναι;Πόσα γραμμάρια;

    Ευχαριστώ πολύ!

    • Φίλη μου Κωνσταντίνα καλησπέρα. Στην παραπάνω συνταγή δεν έχω βάλει πρωτεινη, αν όμως θέλεις μπορείς να προσθέσεις. Την σκόνη πρωτεινης μπορείς να την προμηθευτείς online από το skroutz (θα βρεις ποικιλία και οικονομικά μεγέθη, και θα σου κρατήσει πολύ καιρό για πολλές συνταγές) ή από κάποιο κατάστημα που πουλάει τα συγκεκριμένα είδη διατροφής (με μια απλή έρευνα online θα βρεις πολλά). Στο χέρι σου είναι η ποσότητα της πρωτεινης που θα βάλεις. Αναγράφεται πάνω στη συσκευασία και συνοδεύεται από ειδική μεζούρα. 1-2 scoop πρωτεινης είναι αρκετά για 15-20 μπάρες. Καλή επιτυχία!

Το σχόλιο σου

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

css.php